Deletedmom_62 Kleopatraaaa___ kızım 1 aylık normalde her gün kakasini yapan bebegim 5 gün kakasini yapamadı sürekli zorlanıyordu belki de o damladan yapamadı.
Kleopatraaaa___ Deletedmom_62 Olabilir.. Bizimde 1 aylıktan başladı şimdi 2.5 aylık maalesef biraz geç farkettik.. Geç olmadan bırakın bence sonrası çok sıkıntı çünkü.. 13 gün yapmadığını biliyorum.. 9 gün yapmadı onu bıraktık 4..5 gün sonra kendiliğinden yaptı.. Diğerlerinde hep müdahale etmek zorunda kaldık maalesef
Benherseydenoncebiranneyim Ay benimki de 48 günlük. Bunu kullandım hep. 4 günde 1 kaka yapar. Gazı çok kötü kokulu. Kaka yapamadığı için de çok sancı çekiyor. D vitamininden midir hep? Yarın ocean alayım hemen. Bugün vermesem d vitaminini bi günden bişey olmaz dimi??
Kleopatraaaa___ Benherseydenoncebiranneyim Olmaz canım bir şey.. Maalesef bu D vitamini öyle yapıyor bebeklerimize bırakınca farkı anlayacaksın
Benherseydenoncebiranneyim Kleopatraaaa___ ay pazartesi hemen ocean alıp onu vermeye başladım. Salı kakasını yaptı. Hem de şimdi gece gün içindeki 2. Kakasını yaptı. 4 günde 1 yapıyodu. En son 1 gün önce yapmıştı ona rağmen yaptı. Şaka gibi gerçekten monovit yüzündenmiş demek
tiredmom_ Kleopatraaaa___ aynen ben de monoviti bıraktım baktım normale dönüyor kaka yapamayan çocuk yeniden kaka yapmaya başladı
Kleopatraaaa___ tiredmom_ İnternet sayfasında da çok fazla şikayet var bununla ilgili.. Çok şükür normale döndüyse🌸
sihirbakani Kleopatraaaa___ benimde bebeğim 16 günlük 4 gündür tuvaletini yapmıyor acaba d vitamininden mi ki doktora götürmeyi düşünüyordum nette de yenidoganin 7 güne kadar yapmaması normal yazıyor ne yapacağımi bilemedim
Kleopatraaaa___ sihirbakani Evet yenidoğanın 10 güne kadar yapmaması normal sayılıyor canım şimdi sana d vitamininden diyemem hangisini kullanıyorsun? Ama Monovit kullanıyorsan gerçekten ondan çok şikayet var ve içeriğinde tehlikeli maddeler varmış sonradan çok araştırdım pek temiz içerikli değilmiş.. Ocean da sadece zeytinyağı ve D vitamini var..
minikordek Kleopatraaaa___ sıkıntı yaşamadım diyen de okudum ama yaşayan daha çok yazık valla bedava dağıtıyolar diye niye sürünelim yazık günah ne diyim
Kleopatraaaa___ Benherseydenoncebiranneyim Aynen canım maalesef biz biraz geç farkettik. Çok sevindim Maşallah 😊O yüzden buraya yazmak istedim kullanan varsa ve kabızlık varsa gözden geçirin diye