Herkese merhabalar kızım 10 aylık son bir haftadır ne mama nede anne sütü içmek istemiyor biberonla veriyorum almıyor kaşıkla deniyorum gene almıyor ek gıda alıyor sadece. Geceleride aç kalıyor haliyle. Böyle bir durum yaşayan oldumu neler yaptınız nasıl düzeldi banada söylermisiniz