
Anlık🤣 biz 8. Ay atağından zaten destekli uyuyoruz. Ben yanına yatıyorum ellerimi kollarımı severek uyuyor sonra sersemleyince uyku arkadasına sarılmasını sağlıyorum uzun uyuyor böylece yoksa beni istiyor yanında. Biz 5. Ayda aldık sanırım bu hipopotamı fisher price hipopotam uyku arkadasım. Biraz pahalı ama beyaz gürültüleri ve yıldızlı ışıkları var geceleri tavana bakıp gülüyor güzel bişey bi araştırın isterseniz