Kızım 7,5 aylık yaklaşık 2 aydır ek gıdaya geçtik tadımlarla ilerledim 2 haftadı sürekli kabızlık sorunumuz var fitil bile işe yaramadı. Zeytinyağı da içiriyorum. Gül kurusu irmik muhallebisi de denedim yok yok yok yapamıyor 💩 doktoruyla konuştum o da doğru düzgün cevap vermedi. Dulcosoft kullanayım mı dedim hayır ek gıda döneminde normal dedi geçiştirdi. Fikri olan varmı 😔