Merhabalar güzel anneler ben de 2 günlük bir anneyim kızlar 2 gün önce normal doğum yaptım bebeğim daha kakasını yapmadı ne yapabilirim acaba kakasını yapmadığı için de taburcu olamıyoruz mama veriyorum süt de veriyorum anlamadım ne yapabilirim moralim çok bozuk