Efeninannesi48 Normal dogum yapali bugun 17. Gun oldu ve isaret parmagim buyuklugunde bi et parcasi geldi vajinamda vok agir bi baski ve agri var normalmi bu durum acaba daha once yasayan oldumu?
BebekKayra Efeninannesi48 parça kalmış hemen doktora görünün mutlaka donmuş kan olmadığından eminsen taburcu olurken ebeler demişti bana Bi parça falan gelirse hemen gel diye
Erenefes Efeninannesi48 kan pıhtısıdır o bende normal doğumda sancımla düşürürdüm. Ama doktoruna danış istersen
Efeninannesi48 BebekKayra donmus kan yoktu kanli bi sekilde baş parmagim kadar buyuk et parcasiydi kan pihtisida degil bildigimiz et parcasi
Nezonezo Efeninannesi48 doğumdan sonra elle boşaltma ıslemı yapmadılarsa oyuzden olur pıhtılı kan dusurmenız gerekıyor sık sık yurumenız Bıde ebelerın ayağa kalkmadan alttan muayne yapar gıbı karnınıza basıp cevırerek çıkarması gerekıyor yoksa hem karnınız dıs kalıo hemde ıcınız temzlenmıyor oyuzden gelıyodur hem gayet normal böle parcaların gelmesı zaten yarı kırkınızda ve tam kırkınızda muayne olucaksınız
Efeninannesi48 Nezonezo yarı kirkimda muayeneye cagirmadilar ama 40 im cikinca gidicem muayeneye doktor oyle soyledi