balllkaymak her insan sıcak kanlı mıdır? Yda her insan kalabalıkta mutlu olmalı mıdır? Bence hayır.bebeginizin de bi kişiliği sevdigi sevmedigi şeyler var.bebek diye onu yok saymayın.kalabalıktan hoşlanmayabilir.bide daha 4 aylıkmş 4. Trimesteri yeni bitmiş daha yeni yeni dünyayı insanları keşfediyo.anne ve babadan farklı insanların varlığına alışmaya çalışıyodur.insanlara kulak asmayın.cool benm çocugum herkese yüz vermiyo diyin geçin.🙈😘