Havva450 Bebeğim 5.aya girdi bugün saçları çok dökülüyor özellikle arka tarafı l…Sonra dan çıkarmı yada herhangi bir ürün kullanmalımiyim
Jeatimo Havva450 tam 5 aylıkken döktü bir kısmını. Sağ yanlar baya belirgin döküldü sonra toparladı hemen şimdi 9aylik oldu bagliyorum 😂😔
Ysgl26 Bizimki de kel kaldı resmen 😀 oha ne kadar çok saçı var demiştim doğduğunda 😆 bebek saçları dökülüp yenileri çıkacak annesiç herhangi bişy kullanmana gerek yok
Havva450 Jeatimo Ayy incecik ipek gibidir kim bilirsin 🌸benimkide başının üstünde var sadece yanlar arkalar hep döküldü
Jeatimo Havva450 bana da dediler eşim hepsine kızdı sustular. Bizi niye kaale almiyolar anlamıyorum 😂 ablam çok kalın ve gür saçlı eniştem de öyle onlar kazıttı yeğenim de dolgun saçlı. Ama eşim ve ben ince ve normal sacliyiz kazitinca genetik değişmiyor ki
Isteboylebisey Havva450 kazitinca hepsi eşit buyuyo. Bizim ilk trasimizda saçları dengesiz büyümüştü. Fotoğrafını görmen lazim. Mecbur kazidik eşit çıktı sonra
Jeatimo Havva450 tam tarif ettiğiniz gibi 😍 ipek gibi incecik ve sarıya dönmeye başladı çok şirinler ya
Isteboylebisey Havva450 daha düzgün cikiyo gür de cikiyo. Biz 3 aylikken etmiştik çok dökülüyordu parmak aralarında oluyodu ve ağzına götürüyordu o yüzden kestik
Havva450 Jeatimo Genetik mi oluyor yoksa kaziyinca gür mü çıkıyor bilemedim kararsızım işte size sormak istedim
Havva450 Isteboylebisey Bende tariyorum bayağı çıkıyor.Taramadan da çıkıyor gerçi ☺️her yerde var ama kıyamıyorum kesmeye