Kızlar oğlum şu an 4 buçuk aylık. Koluna 2 aylıkken yapılan verem aşısı son zamanlarda baya kabarmıştı kabul tutmuştu hatta 2 hafta önce 4. Ay aşılarını olurken hemşire kolunu kontrol edip gayet güzel aşının tuttuğunu gösteriyor dedi. Bugün aşı yeri kanadı. Başına gelen var mı ne yapmam lazım