incimbb Hangi bez ve ıslak mendil kullanıyorsunuz baby turco kullanıyorum bezde. Islak mendil acayip pişik yaptı baby turco Aloe veranin. Şuan pure wipes kullanıyorum bide pamuk aldım e bebekten siz neler kullanıyorsunuz
Mys30 incimbb size tavsiyem pamuk kullanin eğer kullanamiyorsaniz sleepy nin yeni doğan ıslak mendilini kullanmaniz
333 incimbb evet yeşil olan benim bebeğime yapmadı demekki çocuktan çocuğa değişiyor bebeğinizin teni hassas olabilir
incimbb Mys30 pamuk aldım e bebektekilerden birde püre wipees ıslak mendil aldım organik diye oda yaparsa sürekli pamuk kullanicam
seraytunali Sleepy kullanıyorum ikisinide. Islak mendilim yenidoğan devam ıslak bebek havlusu. 3 aylığız hiç pişik olmadık çok şükür. Altını hep kuru tutuyorum ve hergün en az bir kere pişik kremi sürüyorum. Umarım sizdede işe yarar.