Kızlar merhaba 11 ay 17 günlük kızım var. 8. Dişi patlattık 6-7. Ay da ek gıda bitti diye ağlayan kızım şuan ağzını kilitliyor ama öyle böyle değil çıldırmak üzereyim. Çıkan dişimiz yok, değerlerimiz iyi. Eline veriyorum yere atıyor. Mama da sorun yok ama (şükür) ne önerirsiniz fikirlere açığım ya