elffaltn Hanimlar cocuklarinizin ilaclarini damlalari şurupları falan nereye koyuyorsunuz buzdolabini şuruplar icin onermiyolar sekerlenme yapiyo diye ama sicak havada disarda tutmakta dogru mu emin olamadim
FeriDeniz elffaltn çoğu ilaçta 25 derecenin altında saklayınız yazıyor. Afyon’da olduğum için buzdolabına koymuyorum ben. Hava zaten serin. Evin içi maksimum 23 derece oluyor. Ama İzmir’e tatile gittiğimizde buzdolabının kapak kısmına koyuyordum.