papatyasevdalisiii bir şey sormak istiyorum
Kızımın gece uykusu berbat sürekli anne diye sayıklıyor süt için uyanıyor sürekli beşik sallıyorum
Gündüz uykusu uyuyor kızım ama bıraksam 2 saatten fazla uyucak 3 saate kadar uyur bende uyandırıyorum öğlen 1 buçuk 2 saat olunca yanlış mı yapıyorum yani uyandıra rak
Gündüz az uyursa gece iyi uyur diyorum hiç bir şey fark etmiyor