Nusya327 Kızlar 25 gün önce sezeryan ile dogum yaptım. Hangi korseyi kullanmalıyım ne kadar süre sonra takmalıyımm yardım lütfen ???
Mukaddertoklu Nusya327 Kırkınızın çıkmasını öneririm. Külot korseler daha rahat hareket etmenizi sağlar. Önce mevcut bedeniniz ile başlayıp bir süre sonra bir küçük bedene düşebilirsiniz.
Mukaddertoklu Nusya327 Araştırma içerisindeyim bende. https://www.bebek.com/en-iyi-6-hamilelik-korsesi-tavsiyesi-ve-yorumlari/ Böyle bir link var. Belki fikir olabilir size de.
S123mrv Bana doktorum sezeryan sonrası 2.gün takmamı söyledi, 15 gün kadar kullandım sadece beli saran hızlı toparlanmamı sağladı e bebekten almıştım, önemli olan dikişlerin üstünde olması demişti doktorum