AselSenam Dalamıyor uykuya ne yapsam dalamıyor. Normalde akşam en geç 8de uyuyan çocuk 12dw 1de uyuyor. Gündüz uyku denen birşey yok gün boyu ağlıyor ne yapıcam geröekten ikimizde çok yıprandık. Verebileceğim çaylar var mı ıhlamur vb.