Merhaba sevgili anneler. Oğlum önümüzdeki hafta itibariyle 2 yaşını doldurmuş olacak. Şuana kadar tuvalet eğitimiyle alakalı sinyalleri bekledim çok fazla sinyal de alamıyorum açıkcası ancak dün işk defa kakasından rahatsız olmuş ki alt açma örtüsünü açıp üzerine yattı ve altını değiştirmemi istedi. Başlamak istiyorum daha öncesinde klozet aparatı ve sesli klozet şeklinde olan lazımlıktan almıştım. Bu sürece başlayan bitiren ya da yarıda bırakan tecrübeli annelerden yardım istiyorum. 2 yaş veya öncesinde bu eğitimi bitiren annelerim var mı yoksa birqz daha beklemeli miyim sizce ?