Menekse fincanla,kaşıkla veya alıştırma bardağıyla versin sütünüzü. Biberon almaması hayrınıza olur yoksa emmeyi bırakabilir allah korusun. Facebook emzirme akademisine üyemolum. O grupta”işe başlarken” diye aratın. Gerekli bilgiler çıkacaktır. Meslektaşız bu arada😉