Kubra merhaba canım bizimde öyleydi şişiyordu oğlum 3 aylıktı sünnet ettiler meğersem enfeksiyon kapmis ve çişinin hepsini yapamıyormuş yavrum şimdi 7 ayımız bitti çok iyiyiz 😊 bence bekletme bi doktora götür bizi urolojiye sevk etmişlerdi bi göster sende geçmiş olsun canm