Tuvalet eğitiminin zor olduğunu biliyordum ama artık gerçekten tüm sinir sistemim çökmek üzere. Kızım 24 aylık, çok uzun zamandan beri belirtileri olduğu için tuvalet eğitimine başlayayım dedim. İlk 2 günümüz banyoda kamp kurarak geçti. Genel olarak her seferinde altına kaçırdı diyemem ama kaçırdı. Kızım normalde de çok idrar yapar, ben de öyleyim bana çektiğini düşünüyordum hep ama bugün 6. Gün ve değişen pek bir şey yok. Saat başı tuvalete gidiyoruz, bazen inatlaşıyor (normalde asla zorlamıyorum istemeyince de götürmüyorum) çok değil 1-2 dakika içinde salıveriyor. Kakasını hep altına yapıyor. Normalde günde 2-3 kez yaptığı kakayı günde 1 sefere düşürdü. Çömelip yapmaya başladığı anladığım an tuvalete götürüyorum ama çoktan yapmış oluyor. Çok rahatsız olup çok ağlıyor ama değişen hiçbir şey yok. Sadece dün akşam anne kaka dedi tuvalete gittik çişini yaptı, yanlış söylemiş olsa bile o kadar mutlu oldum ki. Peki dün böyle bir gelişme yaşanmışken bugün 2 kez çiş 1 kez kaka kaçırması normal mi? Bilmiyorum ben mi beceremiyorum kızım mı tam hazır değildi? Bu arada içimde fırtınalar kopsa da ona hiçbir şey demiyorum. Bak kızım böyle olursa hep üstün ıslanır ve pislenir rahatsız olursun, çişimizi kakamızı tuvalete yapmamız gerekiyor gibi şeyler söylüyorum. Pes mi etmeliyim yoksa olağan süreç bu mu bilemiyorum. Yardımcı olur musunuz kızlar? 😢