bebekars evet kesinlikle bitiyor. Hatta arkasından güzel şeyler geliyor. Düzen oluşuyor. Huyu suyu düzeliyor. Sadece biraz sabredin. İnsan içinde olunca hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor ama her şey geçiyor inanın. Ben hep söylerim, bu işin en zoru doğum sonrası. O günler çok zor. Zaman geçtikçe hem siz alışıyorsnuz hem bebek iletşim kuruyor. Ne kadar güçlü iletişim işler o kadar kolay oluyor. Her ne yaşarsanız yaşayın şunu bilin, geçecek🤎