kızım 1 aylık hava 20 derece simdi arkadaşıma oturmaya gidicez kiizimin üzerinde zıbın, hastahane çıkışı, örgü yelek ayağında da çorap ve patik var üstüne penye battaniye örttüm annem o daha bebek üşür diyor. ama örgü yelek ve patik suan çok gereksiz değil mi çocuk sıcaktan da bunalır.