Beybiberen Aptamil kullanıyorum malesef çok az kilo alıyor sma kullandım kabız yaptı bebelac kullandım kabız yaptı.Allah aşkına nerde bu kilo yapıcı mama.bu arada 5.ay bitti 6.aya girdik
Ebrs Beybiberen bugun bi postta gördüm hipp aldırıyormuş, yani öyle yazmislar canim. Ben aptamil kullaniyorum gayet kilo aldiriyor ama bebekten bebeğe değişiyor demekki
Bal_bubu Beybiberen Baby goat kullanıyorum ay da 1 kilo aldırıyo arkadaşımın bebeğine de 1200 aldırıyo
papatyammmm similac kalorisi en yüksek mama sanırım öyle okumuştum bir yerde.İlk zamanlaroğluma yediriyordum ilk ay 1 buçul 2. ay 1 kilo almıştı.
Beybiberen gulertknn1 piyale markası duymuştum burda.pirinç unu acaba nasıl yapıcam hiç 🤷♀️ bilmiyorum
papatyammmm similac kalorisi en yüksek mama sanırım öyle okumuştum bir yerde.İlk zamanlaroğluma yediriyordum ilk ay 1 buçul 2. ay 1 kilo almıştı.
Beybiberen papatyammmm onu duymuştum ama hiç denemedim.çokta sık mama değiştrdim umarım bir sıkıntı olmaz
gulertknn1 Beybiberen üstünde yazıyo aslında yada arı mamanın var 2.5 yk pirinç ununa 3 çay bardağı su ile yapılıyo
Yusufunannesii Beybiberen bebekten bebeğe değişiyor bu bence ben başta hipp kullandım bebeğim kustu onu hep şimdi aptamile geçtik gayet memnunuz
Beybiberen Bal_bubu o aylarda zaten kilo alınıyor.ben 3.aydan sonra birden kilo alımı düştü ayda 200 gram almaya başladı.ve ilk 3 ay anne sütüm vardı sonra emmeyi bıraktığı için mecbur mamaya geçtim