Kaka testi ile çıkıyor. Bazen negatif çıkıyor
Bizim ki negatif çıkmıştı ama tüm rota belirtileri vardı. Doktorda bazen negatif çıkar dedi. Ömcelikle rota ishali aşırı ağır kokar bozulmuş yumurta gibi. Diğerleri işte bildiğiniz gibi. Kusma,ateş,ishal,halsizlik. Çok geçmiş olsun bebişe.
Doktorlar elleri öpülesi insanlar. Eğer ki “bu aşı yaptırılmalı” diyorsa yaptırılmalı. (imkan varsa)