Yenianne53 Kizlar 2 aylık bebeğim de üfurum var doktor yenidognlarda sık görülen bisey dedi korkulacak bisey yokmuş. Ama ben endişe ediyorum sizde aynı durumu yaşayan oldumu olduysa ne zaman iyilesti
Vera1810 Yenianne53 merhaba kızımdada var. 6 ay sınra çoçuk kardiyolojisi bida bakacak. Kızında 2 aylık hala duyuluyor
adakuzum Yenianne53 çocuk kardiyolojiye götürdünüz mü bizim çocuk doktorumuz da üfürüm duymuştu kontrol amaçkı götürün dedi kalbinde delik çıktı
1_anne adakuzum benim oğlumun da kalbinde delik var. Geçti mi sizinki?zamanla geçer diyorlar. Haftaya kontrole götürcem ben de
adakuzum 1_anne kasımda tekrar götürücez 1 aylıkken duymuştu doktor bakalım inşallah kapanır yavaş yavaş geçen de varmış geçmeyen de inşallah geçer hepimizinki
Arden_ Bizde de ilk doğduğunda üfürüm vardı sonraki kontrollerde hep bakıldı ve duyulmadı Yenidoğanlarda olabiliyor önemli olan sonraki kontrollerde olmaması
Vera1810 Arden_ sonraki kontrollerde olursa ne oluyormuş bizim çoçuk kardiyolojisi bu konu hakkında endişe edecek birsey yok dedi. Size ne söylendi ki
1_anne adakuzum inşallah ya. Rabbim şifalar versin. Etrafımda çok duydum yeni doğduğunda delik olup bi kaç ay sonra geçen. İnşallah geçer dediğin gibi
1_anne Esraaa55 inşallah bizimki de kapanmıştır. 14 yoğun bakımda kaldı inşallah başka sıkıntılar çıkmaz