Dün 2 bardak sabah 1 bardak içtim bebeğim 10 dan fazla kustu bir kere sapsarı kustu ve çok ıkınıyor ağlıyor dün akşamdan beri kakasını yapamıyor bu çaydan olabilirmi başına gelen varmı sütüm neredeyse kesilmişti geri getirdi çok sevinmişken böyle oldu