Bebeğim 16 aylık ve artık emzirmeyi bırakmak istiyorum geçen ay ishal olmuştu ve sıvı kaybı çok diye o istedikçe emzirdim ve şu an geceleri ağzı memede uyuyor hareket etmeme bile izin vermiyor sabah emzirmelerini bıraktık sayılır gündüz uykusuna geçerken istiyor gün içinde isteyince başka şeyler veriyorum yemesi de iyi. Biberonla vereyim diyorum onu da kabul etmiyor alışkın değil sirke sürdüm bırakmıyor bugün de sabır taşı denedim onu bile emdi ne yapabilirim??