Merhaba guzel anneler,
Bebegim koronali dogdu, atesi yuksekti 5 gun kuvezde kaldi. Kuvezde biberonla beslenince malesef biberona alisti ve sadece dogdugundan kuveze girene kadar 3 gun emzirebildim. Meme reddi oldu ve sadece biberonla beslenmek istiyor. Denemedigim yontem, gitmedigim doktor kalmadi, emzirme hemsiresiyle de calistik. Fakat kesinlikle meme emmek istemiyor. Ben de artik onu daha fazla aglatmamak icin vazgectim sutumu sagarak veriyorum.
En cok uzuldugum sey de acaba benimle bag kuramaz mi korkusu. Acikinca annesinin memesini arayan bebekleri gorunce cok ozeniyorum gozlerim doluyor hemen. Emziremeyen anneler, acaba o bagi kurabildiniz mi bebeklerinizle? Bebeginiz size baglanabildi mi? Belki sacma gelecek ama annesinin ben oldugumu anliyor mudur diye bile uzuluyorum.
Sevgiler.