renginkayaa bunun belirli bir kuralı yok bebekten bebeğe değişir ve ayrıca şöyle örnek vereyim benim bir göğsümü 5 dakikada emip doyuyordu çünkü kanalları çok açıktı çok geliyordu süt ama diğerini daha fazla emiyordu çünkü kanal o kadar yoktu. 3 aylık bebeğin doyduğunu artık anlamanız gerek hiç şüpheye düşmeyin doymazsa ağlar tekrar ister zaten