Kizlar esim birnsebepten oturu kurban adamışti. Dilegi gerceklesti. Allah nasip ederse bugun yarin kescez. Benim sorum şu; adak etinden kimler yer kimler yemez ? Benim bildiğim kesen ve 1. Derece akrabalar yemez. Ama esimin ailesi de olmaz oyle şey. Yer diyolar. Dogrusu nedir ?