Selam kızlar. Artık beslenme konusunda başlık açmaktan yoruldum. 2 aylıkken bebeğimde süt alerjisi çıktı meme reddi oldu. Şimdi 4 ay 5 günlük bu kez de biberon reddi başladı. Bebeğimi doyuramıyorum aç resmen ne yapacağımı bilmiyorum. Biberon reddi yaşayan var mı? Bunu nasıl aştınız? Ne yapmam gerekiyor?