Mryykr tek kalınca daha mutlu ve rahat olucaksın emin ol. Bir de eşinle berabe çocuğu alıp dışarı çıkınca çok rahat hissedeceksin kendini hayatın bitmedi çünkü onun farkına varıcaksın. Bazı geceler uyumayacak bazı zamanlar sürekli ağlıcak, hatta bazen sende isyan edip ağlıcaksın ama herşey geçecek sabret Allah kimseye taşıyamayacağı yük vermez. Demekki sen bunun üstesinden gelebileceksin ki Allah sana bu evladı nasip etti ❤️ güzel düşün güzel olsun canım Allah kolaylık versin