Efelar8 Anneler merhaba. 1,5 aylık bebeğim var biberonla besleniyor, dışarı çıkmak istiyorum ama sütünü nasıl ısıtırım yada nasıl sıcak tutarım bilmiyorum? Fikriniz var mı?
Hkshkshsk Efelar8 canım kaç biberon var benim 2 tane var biri büyük diğeri küçük büyük olana kaynar su koyuyorum ufak kavanozum var onada mama koyuyorum dışarda acil lazım olduğunda hemen küçük biberonda hazırlıyorum kaynar su anca bu kaç saate soğuyor zaten canta içinde olunca
-Beliss Efelar8 sutun disarda 3saaten fazla kalmamasi lazim disarda biyeeere oturdugun zaman sicak su iste icinde ilitipta verebilirsin mamaysa zaten kaynamis suyu mataran varsa mataraya koy o sekilde yapabilirsin , ben anne sutu veriyorum sagdigim sutu dolaptan cikartiyorum soguk oluyor disarda 3saati gecirmiyirum vermek icin biyere oturup sicaj su istiyorum ilitip iciriyorum