Evimizde eşimin teyzesi yatılı kalıyor bebekle ilgileniyordu bende kahvaltı hazırlıyordum bebek koltuktan yere düşmüş ağlama sesine koştum üst dişleri kanamış koltuktan ağzının üstüne doğru düşmüş bi anda. çok ağlamadı max 2 dk ağladı. Herhangi bi problem gözükmüyor takip ediyorum hastaneye götürmek istiyorum fakat eşim asla götürmüyo iyi bebek diyor. Ağzındaki kanama hemen durdu dişlerinin üst kısmı kanamış geçince baktım çok korkuyorum daha önce düşüp dişleri falan kanayan oldu mu yardım edermisiniz ne yapmalıyım? Lütfen linçleyecek olan gelmesin bişey yazmasın gerçekten çok üzgünüm ağlıyorum düştüğünden beri sadece bilgisi olan yazabilir mi? Kafasında gözlerinde hareketlerinde bi sorun gözükmüyor. Bebeğim 10 aylık