umayin_annesi Henüz kızım 9 günlük ilk 4 gün anne sütü ile birlikte mama da veriyordum. Sonra ebemiz sadece anne sütü vermemi söyledi. Sadece emziriyorum. Sık sık uyanıyor, emiyor. Böyle devam etmeli miyim. Siz mama veriyor musunuz ?
Leylasiva umayin_annesi ya şuan süt kanallariniz belki tam acilmadi bence bol bol emzirin iki gün deneyin Cisli bezi 5 i geçerse mama vermeyin benim 14 güne kadar mama verdim sonra denedim sütüm yetti çok şükür 6 aylik hep anne sütü verdim yeni yeni ek gidaya gececem
TtazeAnne umayin_annesi vermeyin derim ben vermedim suan 3 sylik halada vermiyorum sütunuz yoksa rezene tahin helvası bulgur pilavı yiyin
rua_da_senhora_das_verdades umayin_annesi Neden mama vermek istiyorsunuz? Ya da neden aklınız karıştı? Ben emziriyorum bu arada. Hiç mama vermedim. Şu an 15 aylık. Kilo alımıda ilk aylar ortalama üzerindeydi.
Hndealnathn şuan emzirmeye odaklanmalisiniz.benim oğlumda sütüm hemen geldi hatta daha dogumhaneden çıkmadan doktorum emzirtti kızımda daha yavaş indi ilk 3 gün mama takviyesi yapma durumunda kaldım hemde kızımın emm refleksi güçsüzdu çabuk inmedi sütüm 3.gun artık olması gerektiği gibi olunca bıraktım mamayı.9 günlük bir bebek sık sık uyanması emmek istemesi normal emme sadece karın doyurma ihtiyacı değildir. üşür emer korkar emer sizin sıcaklığınızi kokunuzu ister emer. 1 aylık kontrolde 500 Gr-2 kg alırsa bu sutunuzun gayet iyi olduğunu gösterir emzirmeye devam