g0707 Kızlar bebeğim 9.5 aylık ve kahve yalatmışlar bebeğime pişmiş Türk kahvesi aşırı sinir oldum bişey olur mu sizce kimseye çocuk emanet edilmeyecek yA nasıl sinirliyim
Ysgl26 g0707 Nedir ya el kadar bebeklere bu sürekli bişyler yalatma tattırma takıntısı. Hayır ısrarla da zararlı olan şeyleri vermiyorlar mı çarpasım geliyo bitane !! Net bi dille uyarın gerekirse kalp kırın.. nefret ediyorum böyle cahil insanlardan
eylulannesii g0707 Benim kayınvalidem de yalattırıyodu bişey olmadı o kadardan ama kendisine de söyledim bi yararı var mı bebek için yok o zaman tatmasına da gerek yok diye
Veragillerden Ayyy çok sinir oldum, kafein yasaklı listede ama ne olur bilemiyorum elbette çok üzüldüm ve sinir oldum, üstte kalsın, yemin ederim o kadar sinir bozucu ki ya ne yapacak bu çocuk kahve yalatmak nedirrrr