Altı aydan önce bebeklerin sindirim sistemleri henüz gelişmiş olmadığı için ek Gıda önerilmez genel bakışta . Çoğu doktorda böyle düşünür benim doktorum da verme demişti altı aydan önce . Zaten az kalmış altı ayla başlayın bence , en azındanben öyle yapmıştım bu tamamen sizin bileceğiz iş tabi . Çok bir şey değişmeyecektir bebeğinizin tadımlara vereceği tepkide . İlk zamanlar zaten üç gün kuralıyla tadım yaptırılıyor ve bebeğiniz kolayca yiyebilir ya da reddedebilir ilk esnada her türlü yaşarsınız bunu önce başlayıp sonra başlamakla alakası yok bence .