Beyyt her bebek farklı ama benimki de genelde emerek uyuyor. ara sıra da ana kucağında sallayarak uyutuyorum. Ağladığında eee eee eee diyerek uyutmaya çalışıyorum şanslıysam ağlamıyor ama bazen de ana kucağında benim sesimi bastıracak şekilde ağlıyor 🙂 kayınvalidem ayağında sallayarak uyutuyordu. Hiçbir bebeğin beşiğini konulduğunda hiç ağlamadan direk uyuduğunu sanmıyorum