Oğlum 3 aylık.Anne sütü alıyor sadece,emiyor.Dün aksam bır dugune katıldık ve soguk bı yerdı.Bebeğim cok agladı meme almak ıstemedı uyudu.Eşime göre ‘açlıktan yoruldu uyudu !’ Eve geldık ve esıme cok kızdıgımdan mama aldım yaptım verdım ve cocuk 3 kere agız dolusu kustu.Eşim de hemen’yapmasaydın mama,ben oyle demek ıstemedım ' falan dedı.Emzirme ıle cocugun doyduguna ınanmıyor da kendısı.Boyu kılosu gayet yerınde oysakı.Acaba mamadan dolayı mı bu kadar kustu,yoksa üşüttük mü ?Böyle üşütme yasayan var mı?