Bzdemirr buram buram cahillik iste. Kendinde olunca ay sağlıklı olsun yeter başkasının cocugu olunca aaa obez bu cocuk. Daha kilo almasını mi bekliyordun. Evet bekliyordum hatta gözünün içine bakiyordum memeyi reddettiğinde yarim saat daha ac kalmasın diye başını bekliyordum yarabbi ne hadsiz insanlar var ya.
Bu arada aynı şeyleri yaşıyorum oglum 5 aylik. 2 aydır 200lerdeyiz ben de hem şaşırdım.hem üzülüyordum acaba niye kilo almıyor diye sanırım bu aydan itibaren kilo alimi yavaşliyormus hem de hareket kabiliyeti cogaldigindan boyle oluyormuş benim öğrendiklerim bunlar🙋♀️