merve5561 Merhaba kızlar 11 aylık bir oğlum var ve Allah nasip ederse 2 yaşına kadar anne sütü alması için uğraşacağım ama sıkıntı şu ki gece çok sık emmeye kalkıyor emzirmediğim zaman yıkıyor ortalığı artık uykumuz berbat hiç uyumuyorum diyebilirim gece emzirmeyi kesen anneler bunh nasıl yapmalıyım bana bir yol gösterir misiniz bu arada emerek uykuya dalıyor
Saremmmm merve5561 bugün memeyi bıraktık ilk gecemiz kızım tam bı meme düşkünü memesiz asla uyumaz kucağımda ninniyle uyuttum yatırdım gece aynı yapmayı düşünüyorum yazarım size de çok zor gerçekten psikolojik olarak çöktüm ağlaya ağlaya uyuduk ikimizde
Nur2021 14 aylik olacaz hala emerek uyur, gece de sık uyanir yine emerek uyur, emzikte almaz. Emzirmeyi kesim dedim 3 gunde pes ettim, cunku cok cok agladi, geri uyumadi emmeden. Komsular da rahatsiz oldular, cocugu hastami ettiniz deyip durdular 😏
merve5561 Nur2021 ay ben de tam keseyim dedim hasta olduk ailecek şimdi kesemez zaten emsin istediği kadar ben aslında gündüz emzirmek istiyorum zaten gece çok zor artık uyku kalmadı hiç bakalım hayırlısı
merve5561 Saremmmm anladım sizin büyük sanırım bizim daha 1 yaşına girmedi o yüzden gündüz bırakamam ben kızımı 2 yaşından sonra kestim sabır taşı kullandım aklınızda bulunsun