turuncuelma testi 2.5 aylıkken yaptırdık kan testi olarak. Sonuçları 4. Ayda çıktı resmen ve doktor alerji seviyesinim düşük olduğunu söyledi ama ben götürdüğüm zaman kan yoktu sonradan kan gelmeye başladı. Meğerse çoklu besin alerjisi varmış yavrumun sadece süt değil o yüzden neye olduğunu bulamıyorum. Her kakalı bezini aldıkça çok üzülüyorum çünkü yoğun mukus devam ediyor. Alerji mamasını da asla kabul etmiyor tadı berbat çünkü (vanilya şurubu işe tatlandırmama rağmen)
Doktor bana sütten kes alerji maması içir dedi, bebeğim mamayı kabul etmedi diye süte devam ediyoruz, sağarak besliyorum yavrumu