XaverDiana Selam kızlar . Emziren annelerin lazer yapmasında bir sakınca var mı? Benim ağdaya jilete alerjim var derim çokk çok hassas o yüzden artık baş edemiyorum . En çok (afedersiniz) bikini sorun bana . Lazer yapsam bebeğe zararı olir mu?
zeytindalii XaverDiana ben de bu ara bu konuda niyu düşünüyorum. Bir iki baktım kimi yapılır kimi yapılmaz demiş . Doktora sormak lazım sanırım . Jilet zaten mantıksız ağda da kuaföre git zaman ve sonu yok ayrıca çok pahalilanmis . Ben zaten gitmiştim ama hamilelikle birlikte biraz tüylenme oldu yine gitmek istiyorum.
prensesannesii3 XaverDiana ben gidiyorum lazere bebek 6 aylık olduktan sonra bir problem olmuyormuş olmadıda
Dem XaverDiana benim de bebeğim on yedi aylık emziriyorum.bir kaç doktordan fikir alma şansım oldu uygun gormediler bebeğe de geçiş olacağı icin ve hormonlar tam oturmadığı için etkisi az olabiliyormus emzirme sonrasına kaldık 🤦 ama bir kaç kişi de koltuk altı hariç yapılabilir dedi anlayacağınız farklı şeyler söyleniyor kararsizim
Adaaa_ XaverDiana Ben yaptırdım başladığım bebeğim 14 aylık tı ama şuan 22.5 aylık 8 seans ve 1 kontrolu geçen hafta bit.ti. Kollar bacaklar bitti zaten pek tüylü değildim bikini bölgem üstü bitti alt tarafı seyrekleşti. Koltuk altımda bayağı döküldü. Sol taraf ta yok gibi.. Oğlumda 2 hafta önce sütten kestim.. Şuan şehir değiştirme durumum var kalırsak sadece bikini ve koltuk altını 2 3 Seans daha almak istiyorum. Taşınırsakta gittiğim yerde bulurum inş.. 6 aydan küçükse yapmıyorlar
Dilaraks Geçen gün ben de sormuştum ancak bana söylenilen emzirme bittikten 6 ay sonra yapılması anca hormonlar kendine geliyormuş