Bananemii_benonunkadiniyim Kizlar 4 ay 8 günlük bebeğim var hep ağlıyor hiç susmuyor ne yapsak olmuyor bı yeri ağrıyor diye ağrı kesici veriyoruz olmuyor gaz dalması veriyoruz Atak mi acaba ama böylede atak olmaz
starwomen Bananemii_benonunkadiniyim büyük ihtimalle atak. 4. Ay ayağında bebekler bambaşka bir bebek oluyor. Kızımda susmuyordu, sürekli mutsuz, uykulara direnen bir bebek olmuştu. 35 gün sürüyor ve her gün ilk günkü gibi oluyordu
ayseeeasln21 Bananemii_benonunkadiniyim Hoşgeldin 4. Ay atağı . Maalesef atak canım ve en zorlu geçirilen ataklardan bence bebeğimin içinden o dönem canavar çıkmıştı sanki asla memnun edemiyordum ilgisini çekecek şeyler bulun şarkı söyleyin eğer oyun halısı varsa onunla ilgilenmesini sağlayın . Bol bol dışarı çıkartın temiz hava çok iyi geliyordu bize
starwomen Bananemii_benonunkadiniyim evet geçti. 3.5 aylıkken başlamıştı 4. Ay sonunda bitti şükür :)
Bananemii_benonunkadiniyim starwomen benimki gülüyor mesela birden bir ağlama geliyor sizinikde öyle miyid
starwomen Bananemii_benonunkadiniyim evet öyleydi ani duygu değişimleri yaşıyordu Mutluyken durduk yere ağlama krizine giriyordu sonra birden gülüyordu değişik şeyler yaşıyordu kendince 😂