Dun gece post acmistim yetmedi bu sabah da acayim dedim kamyon gecmis uzerimden sanki gece kizim uyumayinca yani uyuyup da aglayinca aldim salona oturdum dayanamadi agladi kucagimda yeni dogmus bebek gibi gogsumde uyudu tv odasinda yattik bir sure esim geldi besige koyduk uyandi yanimiza aldik emerken de durmuyor yerinde yerlesemiyor bi turlu bi yere uykulu uykulu agladi oyke sabahi zor ettik 7 bucukta kalktik artik bugun nasil olcaz bakalm 8 ay 21 gun boyle ugrasiyorum sonu gelmeyecek gibi