Hellomoto Günaydın kızlar 12 aylık bebeğim var altta 2 diş üstte 1 diş ve yanından bir daha çıkıyor bazen gicirdatma sesi duyuyorum emerken bile veya gündüz oynarken bu durum normalmi başına gelen varmı
Ela_Su Hellomoto kızımda yapıyor ben doktoruna sormuştum dişlerini kaşıyor önceden diş yoktu o yüzden duymuyordun normal dedi
Hfsrmznn Hellomoto benimki de 12 aylık aynısını benimki de yapıyor dişlerini kesfediyorlar heralde ilk cikarttiginda daha çoktu ama azaldı bayaa şuan gicirdatma
Hfsrmznn Hellomoto bilmiyorum yani bana öyle geldi başka çocuklarda da görmustum önceden .. diş çıkarma tablosuna bakın gecikme veya dişte iltihaplanma falan oluyor mu ona dikkat edin zaten anlarsınız bence bişey olursa hiç gıcırdatma olması sıkıntılı bişey diye duymadım
Hfsrmznn Hfsrmznn birde diş çıkarma döneminde baskı yaparak kendini rahatlatmaya çalışıyor da olabilir