pnr0622 Merhabalar, reflü yatağını kaçıncı aya kadar kullandınız? Bebeğim 2 ay 25 günlük ve sürekli kayıyor artık aşağı doğru. Cesaret de edemiyorum direkt yatağa yatırmaya. 🥴
eserekli_kiz11 pnr0622 3 aya kadar kullandim suanda besiginin icinde babynest var ona yatytrm sizde yanina destekli bsyler koyablrsnz
The_Ana pnr0622 bence herkesinki kayıyordur kaya kaya 5 ay yattı içinde 😃 zaten beşiğinde olduğu için sıkıntı yoktu
portakallikekim 3 ay olduk süngerini çıkarttım eğimli halini kullanıyorum boncuk battaniye ile sardım zaten hava sogudu terletmiyor yine devam ediyorum kullanmaya ya kusarsa diye düz güvenmiyorum gece böyle kışı geçiririz
Smilee pnr0622 5-6 aya kadar kullanılması öneriliyor. Ayak ucuna yastık falan koyarsanız kaymasını önleyebilirsiniz 🤗
CizerBirAnne pnr0622 çok şükür. O zaman bebiş artık rahatsız olmaya başladıysa kullanmanıza gerek yok. Ben hiç kullanmadım, ihtiyaç da hissetmedim.
Alyehus pnr0622 11 aylık şuan ayağımda sallıyorum Reflü yatağı ile. İlk 5 ay çok güzeldi 1 yaşına girince uyku eğitimi alıcaz karar verdik hayır sığmıyorda rezilliğini bir görseniz
Pikapikapikacuuu pnr0622 8 aylık olacak hala kullanıyorum. Kolluklarını çıkardım tabi. Ayakyita sallarken çok iyi oluyor özellikle