1 ay olacak nerdeyse baslayali toplasan 10 gun gidebildik.Bi basladik hic hasta olmayan cocuk ne nezlemiz bitti ne oksurugumuz.Bu aksamda ateslendik.Umca ve zuhre ana takviyesi yapiyorum ama mikrobik olunca demekki bagisiklikta pek ise yaramiyo mutlaka geciyo cocuklardan.Cocuklar hasta olmasin 🤲