Gebelikte tiroidim tavan yaptığı için ilk 4 ay çoğu zaman hastanede yatıyorum asla ne su ne bşr şey yiyebiliyorum duş bile alamıyorum çünkü midem bulanıyor 😩 53 ile gebe kaldım 39 kiloları gördüm yine 53 ile doğum yaptım zaten erken doğurdum bebeğimi gelişim geriliği vardı ilk ayşar beslenemediğim için. Var mı aynı durumu yaşayan ve de sonrasında tedavi gören 🤷🏻♀️❤️