Merhaba. Benim bebeğimde de o şekilde kabızlık çok yaşadık biz. İlk önce 5,6 gün yapmıyordu sonra 10 güne kadar çıktı yavaş yavaş yapmama süresi. Eğer mama da veriyorsanız kesinlikle 5,6 gün beklemeyin kaka yapmasını ve Kesinlikle kulak çöpüyle rektal uyarı vermeyin. Bebek buna zamanla alışır ve uyarı vermeden kaka yapmaz olur. Bize doktorumuz probiyotik damla yazmıştı o çok rahatlattı. Bide bu kabız bebekler için bağırsak masajı var youtube de onları yapın. Biz mamayıda değiştirmiştik probiyotik li mama kullanıyorduk.inş işinize yarar bu bilgiler.