Kizlar kızım şuan 21 aylık ve 6 ayından itibaren başlayan bı idrar yolu enfeksiyonu var sürekli ilaç kullanıyoruz ve su son iki aydır ilaç kullandığımız halde enfeksiyonu artmaya devam ediyor o yüzden iğneye başladık ve insalalh enfeksiyon çıkmazsa nefrolojiye goturucez basina böyle bir şey gelen varmı sonucu ne oldu yada nasıl bı tedavi uyguladılar